Tot 2020 is Odin voorzitter van COC Limburg geweest en daarna tot 2021 algemeen bestuurslid. COC Limburg is een organisatie die opkomt voor de belangen van lesbiennes, homoseksuelen, biseksuelen, transgenders en intersekse personen (lhbti’s) hier in Limburg. Erkend als maatschappelijke organisatie door onze Provincie. Odin is een voorvechter van lhbti’s.Op dit moment is hij actief als algemeen bestuurslid van het comité 4 en 5 mei in Heerlen, dat onder andere de jaarlijkse dodenherdenking op 4 mei in Heerlen organiseert.

Waarom Groenlinks? Onze partij heeft gewoon het beste beleid en de beste idealen. Zo staan wij voor meer natuur en biodiversiteit, groene, duurzame en circulaire economie, komen wij op voor een inclusieve en diverse samenleving, geven wij vluchtelingen de mogelijkheid om te mogen leven, streven wij naar inkomensgelijkheid en gaan armoede uit de weg. Dat is waar Groenlinks voor staat en dat is waar Odin voor staat.

“ Het klimaat, onze natuur, hoge energiekosten, onze gezondheid en een groeiende armoede zijn opgaves die ik wil aanpakken. ”

Als we kijken naar de huidige ontwikkelingen in de wereld krijgen we de komende jaren grote opgaves voorgeschoteld. Ook onze mooie provincie zal hiermee te maken krijgen. Het klimaat, onze natuur, hoge energiekosten die gepaard gaan met een nieuwe discussie over alternatieve energiebronnen, onze gezondheid en een groeiende armoede zijn opgaves die hij wil aanpakken.

Hij weet zeker dat hij met zijn netwerk, met zijn inzet en met zijn duidelijke mening een grote bijdrage kan leveren om deze provincie nog groener, gezonder en mooier te maken.