Odin Westen

Statenlid

Odin Westen is geboren en getogen in Heerlen. Hij heeft Commercieel Management gestudeerd en is daarin afgestudeerd. Nu studeert hij Algemene Cultuurwetenschappen. Af en toe maakt hij kindertelevisie voor kinderen in het ziekenhuis in Maastricht als tv-presentator. Op dit moment is Odin voorzitter van COC Limburg. Dat is een organisatie die opkomt voor de belangen van lesbiènnes, homoseksuelen, biseksuelen, transgenders en interseksen hier in Limburg. Erkend door onze Provincie.

Waarom Groenlinks? Onze partij heeft gewoon het beste beleid en idealen. Zo staan wij voor een groene economie, komen wij op voor een inclusieve en diverse maatschappij, geven wij vluchtelingen de mogelijkheid om te mogen leven, streven wij naar inkomensgelijkheid en gaan armoede uit de weg. Dat is waar Groenlinks voor staat en dat is waar Odin voor staat. Hij weet zeker dat hij met zijn netwerk, met zijn inzet en met zijn duidelijke mening een grote bijdrage kan leveren om deze provincie mooier te maken.